Jom Join.....


Daftar Ahli Tupperware - Register Tupperware Membership



Anda ialah Tupperware Lover?Anda ingin menjana lebih pendapatan?Saya ingin mengajak anda di dalam BISNES Tupperware yang mudah dan murah tanpa risiko tinggi. Anda tidak perlukan ribuan RM untuk memulakan bisnes ini. Oleh itu anda tidak perlu mengeluarkan duit simpanan anda atau meminjam wang dari bank. Anda hanya perlu daftar sebagai ahli Tupperware Malaysia. Apakah peluang/kelebihan bisnes Tupperware?
Bisnes anda sendiri
Modal yang murah untuk memulakan bisnes
Potensi pendapatan yang tiada had dengan 'Tupperware 5 great ways to earn'
Peroleh 20% - 25% daripada hasil jualan
Peluang untuk mempunyai team anda sendiri dan peroleh komisen sehingga 6% daripada jualan team
Latihan dan ganjaran
Tupperware dijamin akan kualitinyaLihat Tupperware Business Plan untuk maklumat lanjut bisnes Tupperware.Jika anda mengatakan YA dan ingin memulakan bisnes ini, saya ingin mengajak anda bersama saya. Anda mungkin bertanya, kenapa perlu bersama saya? Pelbagai kelebihan yang tidak ada pada team lain anda akan perolehi jika anda menyertai kami.




Apakah kelebihannya?



1. Anda tidak perlu risau jika anda tidak tahu bagaimana untuk memulakan bisnes Tupperware. Ia diketuai oleh Leader yang mesra, prihatin dan senang dihubungi setiap masa. Saya sentiasa bersedia untuk memberi khidmat nasihat dan bantuan kepada anda. Bagi memudahkan anda untuk memulakan bisnes Tupperware, anda akan menerima buletin/strategi langkah permulaan bisnes Tupperware. Kejayaan anda kejayaan kami.

2. Kos penghantaran percuma ke lokasi di Semenanjung Malaysia untuk para consultant saya dengan pembelian RM100+.

3. Katalog dibekalkan kepada anda percuma oleh saya untuk setiap kempen baru.

4. Urusan pembelian consultant diuruskan oleh saya tanpa apa-apa kos tambahan.

5. Yuran keahlian Tupperware hanya RM60.Jika anda mendaftar sebagai ahli Tupperware, anda akan menerima 1 Starter Kit yang mengandungi:
1 Kit bag
Tupperware Business Opportunity of Choice Guide Books
Tupperware Business Opportunity Presentation CD
Percuma Modular Mates Oval II (1 set) + Modular Mates Round II (2 sets) [bernilai RM47.10]


Dengan Starter Kit yang menarik ini, anda bukan sahaja menerima balik nilai RM60 anda, malah lebih dari itu...Memang berbaloi!!Apakah keistimewaan-keistimewaan sebagai ahli Tupperware:

1. Anda layak menikmati diskaun 20% daripada harga biasa semua produk Tupperware.

2. Anda akan menerima kad ahli dan majalah Inspira dari Tupperware HQ. Dengan kad ahli, anda boleh membeli produk Tupperware di stokis seluruh Malaysia.

3. Sekiranya anda mendaftarkan dua ahli baru, anda layak menikmati komisen dan lebih diskaun sebanyak 25%.Jika anda ingin menyertai kami, sila isi maklumat di bawah dan hubungi saya di 012-2747652 @ 019-2575274.

Pembayaran yuran keahlian boleh di buat melalui Maybank.

Maybank No: 162115890379 (Hannan Asmahan Abdul Wahab)

YOUR INFORMATION
Nama as in IC
Name on Card
IC Number
Race
Date of birth
Occupation
Language Preferred
Postal Address
Mobile Phone Number
Home Phone Number
E-mail

Sebarang pertanyaan sila hubungi saya di:-

1. e-mail : deqnan790730@yahoo.com

2. h/p : 012-2747652 @ 019-2575274

No comments:

Post a Comment